WeOrder – Din egen app

Flere og flere har tatt i bruk den nye teknologien og fått sin egen app som kan ha en rekke funksjoner og så gjør at din bedrift kommer tettere på kunden. Innholdet i appen kan være en bestillingsmodul for din take-away meny, salg av billetter til arrangementer, bonus- og fordelsklubb, nyheter og en rekke annet. En kort oversikt over fordeler er:

  • Øk salget – økt tilgjengelighet til meny og bestilling tilrettelegger for økt omsetning. Kunden bestiller selv direkte fra App, Web eller Facebook.
  • Mindre personalbehov – Færre telefonbestillinger minsker behovet for ekstra personal og gir mindre stress og feilbestillinger.
  • Styrk kundeopplevelsen – Enkel tilgang til menyen «rett i lomma». Henting/levering skjer ved din lokasjon.
  • Kommuniser med publikum – Kunde har all informasjon i appen. Man kan også sende tilbud og meldinger direkte til kunden.
  • Enkel og oversiktlig styringsverktøy – Administrer prisjusteringer, tilbud, tilpasninger og annen informasjon direkte mot kundedatabasen.

Snappit er selskapet bak WeOrder som også har levert teknologien bak VIPPS GO. Vårt kasseystem KDR GOLD kommuniserer direkte med WeOrder slik at alle ordrer fortløpende og umiddelbart registreres på kasse og hvor for eksempel kjøkkenet får ordren direkte ut på sin kjøkkenskriver / skjerm.

WeOrder kan leveres i et standardformat eller i et spesialdesign for den enkelte kunde.

Ta kontakt for en hyggelig prat
Beskrivelse

Beskrivelse

WeOrder Ⓡ er en handels og kommunikasjonsløsning, som gir mulighet til å selge varer (og tjenester) via en egen mobilapp. Formålet med løsningen er å øke omsetningen gjennom sterkere kundelojalitet og mer lettvint handelsprosess. Ved at kundene har rask tilgang til menyen din i lommen (og kanskje får noen fordeler) vil de handle oftere og mer hos deg.

Med markedspakken, kan du sende SMS / Pushmeldinger til gjestene med tilbud eller informasjon, samt opprette lojalitetprogram i form av “klippekort” og rabatter.
Hele handels- og kommunikasjonssystemet styres fra den nettbaserte backofficeløsningen SnappStation. Her oppdaterer man bl.a. meny, åpningstider og man kan hente ut rapporter og
kundeinformasjon.

WeOrder funksjonalitet:

  • Ekspresskasse
  • Ordre- og bestillingsmodul
  • Betaling gjennom app eller kasse
  • Markeds og lojalitetspakke
  • Rabattsystem
  • Klippekort – hvert x kjøp en gratis
  • Tilbudspakker
  • Program og billettmodul
  • Restaurantbooking direkte i appen
  • Varer og menyer gjøres enkelt tilgjengelig i Webshop eller Facebookshop
  • Cashpoint og bonussystem
  • m.m.

Med WeOrder og KDR Gold kassesystem for bevertningsbransjen har man et sømløst og effektivt salgsverktøy som effektivt henger sammen og kan gi din virksomhet en fordel.

 

Du liker kanskje også…