Redd for å miste reservasjonsboken eller at pc-en med alle dine bookinger skal krasje? Forbausende mange fører fortsatt sine reservasjoner og bookinger i permer, bøker, regneark eller Outlook. Dette er risikabelt og en dag skjer katastrofen.

Alle som driver med reservasjoner og bookinger bør i dag ha et bookingsystem hvor risikoen for at man mister oversikten eller at data blir borte elimineres. Et bookingsystem bør være skybasert, backup tas fortløpende og man har full oversikt fra hvor man vil. Ikke minst at systemet kan automatisere tilbakemeldinger til kunder via sms eller mail. Både før besøket ved bookingbekreftelser, påminnelser før besøk og gjerne et takk for besøket i etterkant.

Nøkkelfunksjonalitet bør være:

  • webbasert
  • tilpasning til egne hjemmesider
  • tilpasning til egne app
  • egen kundemodul for historikk, rapporter og spesifiserte kundedata
  • SMS utsendelse (bekreftelse, påminnelse og «takk for besøket») – Regelbasert
  • E-postutsendelse (bekreftelse, påminnelse og «takk for besøket»)
  • Regelbasert eller fritekst
  • Drag & Drop funksjonalitet ved design av bord- og avdelingsplan
  • Ett bookingverktøy – flere foretak, flere avdelinger og flere bordplaner pr. avdeling

Kundedata er en kilde til økt omsetning og lønnsomhet. Gjennom et bookingsystem som kan integreres mot kassasystem og tredjepartssystemer kan over tid bygge seg opp en verdifull kundedatabase som forteller mye om dine gjester. Hva liker de? Hvilke allergier har de? Hvor stor er en gjennomsnittregning på kunden? Innsikt gir økt forståelse for hva kunden ønsker og du kan spisse dine tilbud nettopp til den kunden. All informasjon finner du i bookingsystemet om dette kobles mot kasse- og bestillingssystemer.

Viser alle 1 resultater

0

Start typing and press Enter to search

MELD DEG PÅ VÅRE NYHETSBREV
Motta gode tilbud og hold deg oppdatert på nyheter rundt kasse- og betalingsløsninger helt uforpliktende.
Du kan melde deg av når du selv ønsker!