Norsk Butikkdata leverer brikkesystemer og løsninger for kalling av personal og gjester. Ulik oppsett og løsning er tilpasset mot en rekke bransjer og virksomheter.

I gamle dager så var det stemmebåndene til personalet og nummererte bonger / billetter til kundene som gjorde jobben. I dag er det andre og mer tilpassede løsninger. Kunde får diskret med seg en brikke når det skal ventes litt på maten. Når maten eller varen er klar så trykker personalet inn brikkens nummer og brikken begynner å lyse, vibrere eller lage lyd. Hva, hvordan og hvor lenge setter man selv enkelt opp i systemet.

Et brikkesystem kan også legges opp mot kassesystemet som gjør at om varmretter slås på kassen så spør kassen hvilken brikke som tas. Brikkens nummer kommer da også på kjøkkenbongen eller skjermen slik at kjøkkenet / personalet vet hvilken brikke som det skal kalles til.

Implementering av brikkesystemer kan fort vise seg å være en gunstig investering. Gjennom innsparte personalkostnader kan en investering fort forsvares.

Har du spørsmål rundt brikke- og kallesystem er våre konsulenter tilgjengelig for innføring og eventuelle oppklaringer.

Viser alle 1 resultater

0

Start typing and press Enter to search

MELD DEG PÅ VÅRE NYHETSBREV
Motta gode tilbud og hold deg oppdatert på nyheter rundt kasse- og betalingsløsninger helt uforpliktende.
Du kan melde deg av når du selv ønsker!