brikkesystem vemcall

Norsk Butikkdata leverer brikkesystemer og løsninger for kalling av personal og gjester. Ulik oppsett og løsning er tilpasset mot en rekke bransjer og virksomheter.

I gamle dager så var det stemmebåndene til personalet og nummererte bonger / billetter til kundene som gjorde jobben. I dag er det andre og mer tilpassede og diskré løsninger. Kunde får med seg en brikke når det skal ventes litt på maten. Når maten eller varen er klar så trykker personalet inn brikkens nummer og brikken begynner å lyse, vibrere eller lage lyd. Hva, hvordan og hvor lenge setter man selv enkelt opp i systemet.

Et brikkesystem kan også legges opp mot kassesystemet som gjør at om varmretter slås på kassen så spør kassen hvilken brikke som tas. Brikkens nummer kommer da også på kjøkken- eller produksjonsbongen eller skjermen slik at kjøkkenet / personalet vet hvilken brikke som det skal kalles til.

Implementering av brikkesystemer kan fort vise seg å være en gunstig investering. Gjennom innsparte personalkostnader kan en investering fort forsvares.

Norsk Butikkdata har valgt den danske produsenten Vemcall for brikkesystemer grunnet solid utførelse, driftsstabilitet og flott design. Systemet kan kjøpes i ferdige pakker med 15 eller 25 brikker og inkluderer sentral / sender og ladetårn for brikkene. Men man kan utvide med så mange brikker man ønsker. I de tilfeller man har et utfordrende lokale hvor radiobølgene ikke når frem i alle deler av lokalet kan signalrepeater leveres.

Har du spørsmål rundt brikke- og kallesystem er våre konsulenter tilgjengelig for innføring og eventuelle oppklaringer.

Brikkesystem

Viser det ene resultatet