Kassesystem for
bar og pub
Nøkkelfunksjoner - et utdrag
Hvorfor velge a-POS?
Fleksibilitet
Android maskinvare gir oss en veldig fleksibilitet når det kommer til maskinvare. Håndholdt, minikasser, selvbetjent og mer tradisjonelle kasser i ulike prisklasser. Dine behov avgjør hvilke løsninger vi anbefaler.
Multipay
I begrepet multipay legges at man kan koble opp flere betalingsterminaler mot samme kasse. Dette frigjør kassen til nye salg mens betalinger pågår. En kostnadseffektiv løsning som sikrer raske salg og smidighet.
Håndholdt
Håndholdte og mobile kasser med full funksjonalitet som også fungerer som betalingsterminal gjennom SoftPay. Effektivt og sparer mange meter i løpet av et skift. Gjør også at man trenger færre stasjonære kasser. Perfekt for uteserveringer!
Lager
Hold oversikt over ditt lager i sanntid og generer bestillinger til leverandør på bakgrunn av lagerstatus og ønskede lagernivå. Mulighet for EDI - elektroniske bestillinger - mot leverandør som letter arbeidet.
Bordbooking
Egen integrert bookingmodul for dine gjester integrert i kassesystemet. Bordbooking eller eventbooking og salg av billetter til dine arrangementer. Enten det er en Winemakers dinner eller du gir dine gjester mulighet til å bestille bord.
Offlinestøtte
Alle kasser og terminaler har offlinestøtte. Dette gir en ekstra sikkerhet. Skulle man miste nettverket så vil likevel kassene fungere. Alle data lagres lokalt og sendes når nettverk er på plass igjen.
Regnskap
Støtte for de aller fleste regnskapsystemer. Både hovedbok og fakturagrunnlag. Dine salgstall sendes sømløst rett inn i ditt regnskapssystem. Fakturagrunnlag opprettes i regnskapsystemet on the fly. Klikk for støttede regnskapssystemer.
QR-bestilling
La dine gjester bestille direkte fra bordet uten å måtte ha dialog med en servitør. Produksjonsbonger kommer frem dit de skal enten på printer eller skjerm. Fullt ut synkronisert med kassene. Sparer personalkostnader.
SharePay
Med Sharepay menes at du kan gi dine kunder muligheten til å delbetale sin regning fra sin smarttelefon. Bordet / gjestene får en unik QR kode som benyttes for bestilling og lasting av regning. Effektivt og enkelt.
Jobb smartere
- ikke hardere!
Kassesystem for bar og pub som sikrer raske bestillinger og betalinger. Og som i tillegg gir deg innsikt i vareflyt og forbruk i sanntid.
a-POS kassesystem for bar og pub har et eget oppsett for nettopp denne bransjen som sikrer hurtighet. Noe som er essensielt når trykket blir stort og pengene skal tjenes. I tillegg har kassesystemet funksjoner som QR bestilling, lagerhold, multipay og sharepay.
Kassesystem for bar og pub drift
Vi vet at i en travel bar eller pub er effektivitet og pålitelighet avgjørende for suksess. Derfor introduserer vi vårt avanserte kassesystem, skreddersydd for å imøtekomme behovene til moderne barer og puber.
Vårt kassesystem for barer er en gamechanger når det gjelder å administrere bestillinger, spore lagerbeholdning og optimalisere salg. Integrert med de nyeste teknologiene, inkludert en brukervennlig grensesnitt, gjør det vårt system enkelt for personalet å ta bestillinger og holde oversikt over salget selv i de mest hektiske øyeblikkene.
Med vår løsning kan du tilpasse menyen din, legge til spesialtilbud og enkelt administrere priser. Med noen få klikk kan du oppdatere menyen for å reflektere de nyeste trendene eller sesongens drikkevalg, slik at du alltid holder deg foran konkurrentene.
Vi forstår viktigheten av å holde oversikt over ytelsen til baren din. Derfor tilbyr vårt kassesystem omfattende rapporteringsverktøy som gir deg innsikt i salgstrender, mest populære drinker og lagerbeholdning. Med disse dataene kan du ta gode beslutninger for å optimalisere driftseffektiviteten og øke lønnsomheten.
Med sømløs integrasjon i Google-plattformen, er vårt kassesystem for barer ikke bare en investering i dag, men en forberedelse for fremtiden. Øk ditt potensiale for lønnsomhet og effektivitet med våre innovative løsninger. Ta kontakt i dag for å lære mer om hvordan vårt kassesystem kan hjelpe deg med å løfte din barvirksomhet til nye høyder!
Susoft G1+
Fleksibelt og dynamisk
Responsiv backoffice
All administrasjon og rapporteringsverktøy er samlet i på en og samme responsive flate. Logg deg på portalen med ditt brukernavn og passord og du har full tilgang til backoffice uansett hvor du måtte være. At den er responsiv gjør at du har full tilgang enten du er på kontoret foran PCen eller MAC eller er på farten og kun har telefonen tilgjengelig. Så lenge du har tilgang til internett har du full kontroll.
Rapportering i sanntid
Dine salg rapporteres i sanntid og dine nøkkeltall er enkelt tilgjengelig på alle flater når du trenger dem. Et dynamisk dashboard gir deg innsikt i dine nøkkeltall på en enkel og lettfattelig måte. Dagens tall så langt i dag, siste uke, siste år, målt mot samme dag i fjor og opp mot budsjett. Du bestemmer hva du vil se når du vil se dem. Enkelt og intuitivt.
Alt samlet - ett sted
Vareadministrasjon, lagerstyring, billetter, bordbooking, vare og menydata, kasselayout, rapportmodul m.m. Alt finner du samme sted og er tilgjenglig hele tiden. De funksjoner du ikke benytter fjernes slik at du har et så effektivt og enkelt system å forholde deg til som mulig.
maskinvare
Kassesystem for bar og pub med fleksibel maskinvare
Håndholdt
Håndholdt kasse med innebygget betalingsterminal
- Kasse
- Betalingsterminal
- Innebygget printer
- Innebygget skanner
- Lang batteritid
- Støtte for Vipps
- Støtte for BankAxept
8'' Kasse
Som den ene kassen du har eller som et supplement.
- Alle kassefunksjoner
- Integrert kundedisplay
- Betalingsterminal
- Kvitteringsskriver
- Wifi / Sim-støtte
- Kan kjøre på batteri
- m.m.
11'' kasse
Intelligent 11,6” kasse med støtte for softpay korttransaksjoner.
- Stasjonær modell
- Wifi eller kablet nett
- Integrert kundedisplay
- Integrert QR leser
- Vipps støtte
- Touchtastatur
- m.m.
15'' kasse
Stor og responsiv skjerm og med 10” display vendt mot kunde.
- Stasjonær modell
- Wifi eller kablet nett
- 10'' kundedisplay
- Vipps støtte
- Søtte for Dallas Key
- m.m.
Dette er eksempler på konfigurasjoner og listen er ikke uttømmende. Kontakt oss og vi setter sammen en løsning etter dine behov og ønsker.
Kassesystem for bar og pub - a-POS
Mer en 30 års erfaring fra oppsett og utvikling av kassasystemer og butikkdataløsninger har gitt en unik erfaring og kompetanse. Alt dette er bygget inn i det helt nye a-pos kassesystemet og har gitt en helt ny og Androidbasert plattform for kassasystemer. En plattform bygget for fremtiden og med all den funksjonalitet våre kunder trenger og fortjener.
Vi har et ønske om at våre kunder skal kunne få alt det de trenger fra ett sted, og administrere sine løsninger enkelt fra den plattformen de selv ønsker. Enten det er fra sin smart-telefon på farten, fra kontoret på PC / Mac, i sofaen hjemme med sitt nettbrett, eller på jobb fra kassen.
Løsningen har en rekke funksjoner og muligheter få andre har og hvert system konfigureres slik at den passer den enkelte kunde / restaurant. Systemene er modulbaserte og man betaler ikke for det man ikke benytter. Man kan starte i det små og utvide etter behov.
Alt til kjente priser, ingen bindingstider og ingen overraskelser!
Sist men ikke minst – aPOS er en applikasjon og lagrer alle data lokalt om kassen ikke har nettverk. Det betyr at kassen virker offline og du kan selge som før om nettverk eller servere faller ut. Det gir deg sikkerhet og trygghet!
Ett system - mange muligheter
Susoft a-POS er ikke bare et kassesystem og har en rekke funksjoner man gjerne normalt oppfatter som flere systemer. I plattformen ligger blant annet bookingmodul, eventplanlegger, billettsalg, nettbutikk, nettside, abonnementsløsninger og en rekke annet nyttig. Her får du alt i én og samme programvaresuite og hvor data utveksles på tvers av de ulike modulene. Vårt mål er at man skal kunne få alt fra samme leverandør samme hva man trenger.
Alle systemer “snakker” sammen og rapporteringene skjer i én nettbasert administrasjonsportal. I tillegg kan alle dine regnskapstall sendes til ditt regnskapssystem for enkel bokføring og oversikt.
Systemet er mobulbasert og du betaler kun for de funksjoner du ønsker å benytte deg av. Man kan starte i det små og være trygg på at systemet kan utvides til de behov du måtte ha i fremtiden. Alle systemets moduler er i konstant utvikling og utvides i takt med våre kunders behov og de muligheter som nye teknologier gir.
G1+ - nettbasert administrasjons­modul
Susoft a-POS kassesystem styres gjennom vår nettbaserte administrasjonsmodul kalt G1+. 100% nettbasert og 100% responsivt design. Det betyr at du kan styre ditt kassesystem fra alle alle flater enten det være seg smart-telefon, nettbrett eller PC / Mac. Så lenge man har nettverk har man full kontroll. Og om kassene skulle miste nettverket vil de fungere som normalt og alle data synkroniseres igjen når nettverk er tilbake. Ingen data tapt. Ikke minst er sikkerheten satt i høystete og våre servere har trippel redundans slik at om en skulle gå ned, være angrepet, vil neste overta. På den måten sørger vi for så høy oppetid som det er mulig å få slike løsninger.
Tilgjengelighet og sanntidsrapportering gir en fleksibel løsning og man har full kontroll 24/7. Du bestemmer selv hvem du vil at skal ha tilgang til administrasjonsmodulen og hva den enkelte av de ansatte får lov til å gjøre. Det bestemmer du.