Vår refunderings og angreretts policy
Norsk Butikkdata (Propos AS) følger lovpålagte regler for refundering og angrerett.
Bestillinger gjort i vår nettbutikk
- Du har lovbestemt 14 dagers angrerett fra varen er mottatt.
- Du kan returnere varen uten å oppgi grunn.
- Kunde dekker selv forsendelseskostnader ved retur.
- Du kan undersøke varen som du ville gjort i butikken, men den må returneres forsvarlig og i original emballasje.
- Du må skriftlig sende melding om at du angrer innen fristen til post@propos.no. Og varen må sendes senest innen 14 dager etter meldingen er sendt.
Bestillinger og kjøpt gjort i vår fysiske butikk
- Varer kjøpt i vår butikk eller levert og installert av våre teknikere er det normalt ikke angrerett eller refunderes. Men vi er så fleksible og vi oppfordrer til å kontakte oss for å gjøre en nærmere avtale.
Reklamasjonsrett
- Uavhengig av bytterett og angrerett har du en lovbestemt reklamasjonsrett ved feil på varen.
- Reklamasjonsretten varer i 2 år, men 5 år for varer som skal vare vesentlig lenger enn 2 år.
- Du må reklamere innen rimelig tid etter at du har oppdaget feilen.
- Selger har rett til å forsøke å reparere samme mangel to ganger. Oppstår samme mangel en tredje gang, kan du kreve pengene tilbake.